Saturday, June 12, 2010

GF : sayang..sakit lah. BF : tahan lah sikit yee.






entri ini adalah umum dan boleh di baca oleh semua peringkat umur. tiada unsur sex atau pun lucah langsung. selamat membaca!





aku : sayang.. sakit lah.
MR D : sakit sangat ke?
aku : ha'ah. sakit gila ni.
MR D : sayang tahan laa sikit.
aku : alaa. dah tak boleh tahan lagi ni.
MRD : meh di tolong masuk kan.
aku : tak nak. sakit laa! biar orang masuk kan sendiri.








hahaha. aku tahu korang tengah fikir apa tu. hah! jangan nak otak kuning yee. sebelum korang buat andaian yang bukan-bukan, lebih baik aku ceritakn perkara yang sebenar kat korang. act, benda ni baru je berlaku semalam. korang pearasan tak aku dah lama tak update entri baru dan jarang buat blogwalking? aku sebenar nya g interview kerja. lagi pon tenet buat hal hari itu. so, jangan marah yee. nanti kalau aku dah free, aku akan selongkar and folow blog korang balik yee. tunggu je. semalam aku g interview dan apa yang sakit sebenar nya ialah....






KAKI







kenapa dengan kaki aku? kaki aku melecet laa. kan aku tak boleh pakai kasut yang bertumit. kalau aku pakai high heels je, gerenti akan melecet. sampai bila laa nak macam ni. oh! aku benci situasi yang sebegini. tapi apa yang MR D nak tolong masuk kan. dia nak tolong aku pakai kan kasut. sebab dari tadi aku asyik merengek-rengek seperti kanak-kanak tadika tak nak pakai kasut. tu yang dia nak masuk kan kasut kat kaki aku. maybe dah bosan dengar rengek kan aku. hehehe. bukan nya aku mengada-ngada, memambg sumpah sakit. kalau aku pakai kasut dan berjalan, pergh!! meamng rasa cam tersiat je kulit kaki aku yang melecet tadi. okey, sekarang korang dah faham kan. bagus! jangan buat spekulasi yang ntah apa-apa tanpa membaca isi entri ini terlebih dahulu yee. alamak! aku dah terlambat nak pergi kenduri kahwin ni. kakak aku dah bebel dah ni. bye semua.








muka aku yang tengah tahan sakit ni. hehehe.


22 comments:

  1. gudluck untuk intebiu...
    ko ringan sangat kot, sebab tu tak tahan pakai heels....
    -------------------------------
    Gangguan atau sekadar ilusi

    ReplyDelete
  2. tak perlu pakai heels sangat. nanti sakit plus mesti tak larat. :D

    nanged.

    ReplyDelete
  3. Uik.. bila masa kitorang pikir lain... btw.. bila masa tukar template ni... hahahha

    ReplyDelete
  4. pernah la rasa sakit sampai kulit tersiat. terpaksa tunggu sebulan baru sembuh. lupa nak pakai plaster =.="

    ReplyDelete
  5. wahahha kita sama. Kaki cepat melecet memang memedihkan. Rasa nak kaki ayam je time tu jugak! Ngeh3

    ReplyDelete
  6. wa x pikir kuning pun
    wa pikir blue jer ...
    hahahahhaha ...
    x sejauh tu, lagipun dah xpert.
    wakakakkakakka


    >>___<<


    esok2 lu pakai capal jer weh!

    ReplyDelete
  7. ery farieha : tu laa pasal.
    konon2 nak nampak ladies sikit time interview.
    jap lagi, melecet lak.

    ReplyDelete
  8. meniti senja : aku pk pink kot.
    hahaha

    ReplyDelete
  9. LPP : hahaha..
    sindir nampak.
    yee, saya memang terlebih ringan.
    hahaha

    ReplyDelete
  10. arif shah : hehehe..
    ada apa panggil2 nama i?

    ReplyDelete
  11. raafik : yup!
    setul tu.
    tengs sbb nanged!

    ReplyDelete
  12. ayie : hehehe..
    baru je.
    perasan je enk u ni.

    ReplyDelete
  13. cik fayyad : sebulan baru sembuh??
    lama tu.
    kelakar laa u ni.
    sebulan tu lama, tp u boleh lupa pakai plaster..
    hehehe

    ReplyDelete
  14. zida : ha'ah kan.
    tapi org ingat gila lak kalau kita kai ayam je..

    ReplyDelete
  15. frodo : hahaha..
    yoo la tu.

    gua girl.
    so gua pakai flip flop saje.
    :)

    ReplyDelete
  16. pkai la stokin nipis amoi..
    i mmg kne pkai stokin sbb kaki cpt melecet..
    so i pkai stokin..
    hehehe

    ReplyDelete
  17. cian nye kak liez tak bole pkai heels lagi .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails