Sunday, June 20, 2010

Tergamakkah Anda Meng''Buang'' AYAH Anda???


lelaki di atas ni ialah pok cik JUMRI laa. bapa amoi. bukan nye skandal amoi..






salam 1 malaysia semua. hari ini 20hb June 2010 ialah Father's day. so entri ni berkaitan dengan ayah. aku tak faham kenapa ada orang sanggup membuang ibu bapa kandung mereka setelah mereka ini lah yang membesar kan kita. owh.. mentang-mentang laa dah berjaya dalam hidup, mula lah nak lupa diri. bila di tegur sikit oleh ayah, mula lah meninggi kan suara. wah! macam tu lak yee. dah hebat sangat laa tu konon nye. bukan nya aku ni baik sangat sampai nak sound mereka tu. aku tidak lah sesempurna mana. tapi kadang-kadang tu rasa cam nak sepak je laju-laju kat mereka tu. sayu gila bila aku baca kat surat khabar pasal anak hantar bapa mereka ke rumah orang-orang tua, tidak menjenguk bapa mereka yang keseorangan di kampung, memukul bapa sendiri, membunuh bapa sendiri dan lain-lain lagi. ingat yee, mungkin anda selamat di dunia tapi ingat.. anda tidak mungkin akan selamat di akhirat nanti. nanti kan lah hukuman yang akan anda terima dari Dia Yang Maha Esa.
kepada en. jumri bin lokman, saya nurshaliza bt jumri ingin mengucap kan happy father's day. sori tiada present. tunggu 0wg dpt gaji yee (>◕‿◕<) hehehe. sayang abah sangat sangat dan ketat ketat.



sibuk je minah kat belakang tu.


10 comments:

  1. selamat hari ayah pakcik:) bapa u macam artis lah kopratasa

    ReplyDelete
  2. selamat hari bapa pakcik..


    just become ur follower... be mine too ya :)

    ReplyDelete
  3. naz : ye ke?
    ramai yang cakap cam tu.
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. fndrocka : aku pon rock jugak laa.
    ko je tak taw..

    ReplyDelete
  5. nina : thanks!
    i will follow u later keyh..

    ReplyDelete
  6. ape pulak mengbuang
    membuang sudah
    grammar salah doe
    malu je

    ReplyDelete
  7. yup yup..org giler jer buang buwang dowang...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails