Friday, September 4, 2009

PEPERANGAN DIRIKU



Dear my bl0g,

Hari ini bersamaan 4 september 2009, pd hari jumaat & tepatnya pukul 9 pagi td telah berlakunya peperangan..perang ape?? Aku berperang dgn kertas trial stpm ku..bukak jewk s0alan tue,aku da neves..bapak laa!! Sumpah ssh gilew..aku tak tipu..ini benar2 berlaku..tak caye? Lantak k0rang laa..tp kalau readers bl0g aku ny dak upper 6 smkpg2 dan dak j0h0r yg mengambil paper pengajian am 2 td,mesti agree dgn aku dan sdg mengangguk2 kepalanya skrg..

WAARRGGHH!!! Aku sdg mengalami depress yg melampaui garis2 panduan yg ditetapkan..aku kecewa gilew..tak pernah rase kecewa spt ini wp aku break dgn b0yfie aku..tt000ll000nnnggg…..tlg undurkan blk waktu..ada byk lg yg aku nak jwb dlm paper p.am 2 td..ssh tue s0klan nyew..sapew laa p’gumbal s0alan trial kali ini??? K0 ny tak reti buat s0klan enk?? Da laa s0klan merepek2..aku sedih ny..

Kenapa lah tak berlaku keajaiban kart aku td?? Aku tak sukew ingant pasal ny..sbb ia membuatkan aku kecewa yg teramat sgt!! Tp nak buat cam mn kn..past is past..walaupun aku meraung sekali p0wn, aku ttp tak b0leh nak repeat waktu td..erm..ape yg perlu aku lakukan skrg ialah mengikut k0nsep kelas upper syariah iaitu tawakal & tawaddu’.. redha & pasrah jewk laa dgn keputusan yg bakal aku terima nnt..

6 comments:

  1. Wahh~ bunyi cm menyesal gilerr2 je liez?

    xpe2...asalkn liez dh buat yg terbaik td, tawakal je la...

    baca entry ni buat aku tringt masa aku amik spm dlu...ade jgak rase tekejut time tgk soalan2 tu~

    tp mcm liez ckp, past is past...xyh pkir dh...skrg kena relaks je hehe :)

    ReplyDelete
  2. Tawakal perkara terbaik bole u buat :)

    ReplyDelete
  3. sha89 : mmg agk menyesal laa..
    frust gilew bilew pk blk psl td..

    yup,past is past..
    but i'm still w0rry b0ut my result..
    xley nk relax gak sbb paper lain akn dtg menyusul pula..

    ReplyDelete
  4. phird0te :tawakal shj laa buat mase skunk..

    ReplyDelete
  5. arghh...
    memg tnsion jwb soaln tu..
    susa cm haram..!!
    bguguran rambut aq jwb td..
    lg2 yg trumbu karang ngn krisis mknan bkhsiat..
    wtf??!!

    ReplyDelete
  6. FAHMI : yup!
    sgt ssh cam hrm jadah!!

    abiz laa,
    lps ini k0 b0tak laa wp blm tue lg..hahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails