Monday, September 28, 2009

EDISI HARI RAYA PART 2



salam.. c0wie yee da lame tak updated bl0g ny. lil bit bz diz week l0rh. 0key,en3 kali ini aku nak cerita hari raya ke 4 aku. hari raya ke 4 aku besh sikit lah berbanding dgn raye 1st hingga lah raya ke 3 aku. bgn pagi jewk, mak srh aku g mandi. aku ngantuk gila time tue sbb mlm tue sbk m'lyn cerita k0rea kart lappy aku. habis tak taw nak wat pew kan. time nak bgn mandi tue rase cam zmn knk2 lak sbb aku punya laa merengek dgn mak aku sbb tak nak bgn mandi. hahaha..

akhirnya s'tlh beberapa minit aku still berada di atas katil,aku pergi jua ke t0ilet dgn langkah yg terpaksa. akur jewk laa kan. slh aku jgk kan. hahaha. gewdix lebey! aku lah org yg terakhir sekali siap sbb sambil siap smbl rply cmmt kart ms,fb & ym. jap lg mak aku da bebel kan suruh trn bwh. dgn xmake up sgt,pakai bedak jewk time tue.then,sis aku ajk amik pix..

en. jumri b. l0kman & pn. noriati bt. k00ndari


my family!! i heart them s0 much..

me & my sis.. *y she s0 putih hah??

aku laa tue,the p0y0ness gewl.. hahaha..

sampai jewk di sp0re,destinasi pertama kami ialah rumah my aunt. we call her wak esah. she s0 kind. dan tdk bz b0dy. hahaha..
aku da gem0k laa..help me!!

abg ipar & akk ku yg senget!!


3 dare pinggitan k0n0n.. bluewk!!
after that kami g rumah cik siti & cik abai. cian cik siti.. dia dpt breast cancer & skrg ny di thp yg sgt critical. when i saw her 4 the 1st time,i was sh0ck gila!! ialah kan bdn dia bapak kurus laa!! i'm s0 pitty t0 her. dulu dia nampak 0key jewk tp skrg ny dia asyk brg.wat dialasis & nmpk lemah jewk. tiba2 aku terfikir,tuhan b0leh mengambil apa shj milik kita pd bila2 masa jewk. s0,jgn lupa melakukan segala amalan yg diwuruh nya. then,kami g rumah wak yah. perut masing2 da empty gila. g sana,pas 2 srh wak yah msk kan utk we'0l. hahaha..da kenyang mkn n bual2, we'0l ke rumah my 1st aunt belah mak aku. g rumah cik ani. mkn kuih raya & bual2 ttg beberapa pekara sambil tgk sp0re id0l. last sekali kami g rumah adik p0mpuan mak aq yg last. after that,kami plg ke rumah (jb). kg aku dekat kan,s0 buat apew nak tidur sana kan..

my sis.my aunt,me & my m0m. lelaki tak nak j0in amik gmbr. sbb mengah baru lps mkn. hahaha.. c0wie laa..pix yg lain aku mls nk upl0ad..hehehe..

raya thn ny aku dpt belajar satu pekara. bila aku pergi 0rg yg sudah tua,suma da skt2 & tak sht. kesian.. ape yg aku pelajari ialah.. dr mana kita dtg dan dari situ jgk laa kita kembali. s0, renung2 kan laa,dan selamat beramal..

Posted by Picasa

8 comments:

  1. hai liez....
    wah dia beraya sampai sgpore...
    mesti bestkn...

    dh habis beraya lom?
    ok liez!!selamat hari raya!!!

    ReplyDelete
  2. xde laa besh sgt p0wn..
    biase jewk...

    blm abiz raye lg laa..
    kn raye sebulan..
    hahaha..
    camat ari raye gak kart akk!

    ReplyDelete
  3. raye sgpore,
    duit sgpore tukaran tinggi

    ok,selamat hari raya

    ReplyDelete
  4. yup!
    tp xlah bsr sgt..
    2 kali ganda jewk..

    camat ari raye!!

    ReplyDelete
  5. ehh liez...sedondon la...bju n cntct lense same colour~ hehe :)

    best nye g pusing2 beraya kat sgpore...:)

    ReplyDelete
  6. sha : hahaha..
    act,cntct lense 2 kaler dyew hijau ckit..
    tp dlm gmbr jd biru lak..
    ahakz!

    xde laa besh mn p0wn..
    xsemeriah kg..

    ReplyDelete
  7. alvin : yes!!
    agk v0uge laa..
    hahaha..

    *aq da pasan ny!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails