Sunday, October 3, 2010

Muka Saya Macam Muka Awek Nerd Yang Comel Tak?





Selamat Hari Raya Ke 24 Hari semua. macam bengang plak nak mengaku yang aku ni owner Blog Little Amoi Says. hahaha. kenapa? yee la, blog ni dah malap gila. macam tunggu hari je nak tutup. oh tidak! aku harap pekara seperti itu tidak akan berlaku. sayang sangat - sangat sama ini blog. act, aku selalu bukak blog aku ni, cuma tak update je. ntah laa, macam kekurangan idea. aku selalu online pon sebab nak baca entry terbaru dari blogger - blogger lain. tapi aku tak comment la. just jadi silent reader je. entri dorang semakin lama, semakin best. tak macam aku. waaaaaarrrggghhhh! mana pergi kreativiti aku yang dulu itu??? siapa yang mengambil nya atau mencuri nya, sila pulang kan kreativiti aku tu semua ye. hehehe.










sebelum aku mula kan ayat untuk tajuk entri aku, izin kan aku betul kan spec dulu yee. hehehe. aku ada terbaca satu entry kat Blog Mr. Gay   Kay. Antara petikan yang aku ambil dari blog nya ialah seperti di bawah ini.

Hari tu ada orang tanya. Macam mana muka girl nerd yang comel? Aku cakap "Yang muka baik dan pakai spectacle (Kaca mata)"



Then orang tanya lagi. "Yang pakai kaca mata yang macam mana?"



Mr. K, cuba tengok pix di bawah ni




manje bukan Gedik!

 
skema bukan gedik!



Muka i macam muka awek nerd yang comel tak? hahaha.




nota tangan : lepas dah tengok pix ni, U jangan kutuk i lagi keyh :)




32 comments:

  1. jangan isaw..xde org kutuk u amoi comel..sebab u sgt comel. :)

    ReplyDelete
  2. COMELNYAAAAAAAAAAAAAAAAAA minnie mouse kat blakang tu :D

    ReplyDelete
  3. Gambar no 1 = gedik
    2 - gedik
    3 - gedik
    4 - gedik
    5 - erm. comel lah juga. haha

    ReplyDelete
  4. i'm alwiz be your follower.. dont worry...

    ReplyDelete
  5. muka nerd? comel?..
    totally not! you more than dat..!!
    Your such a Korean-Sweethearts to me..!!
    and dats why i love to be fen with u so much!!!

    ReplyDelete
  6. u alwayss look pretty cute young lady ::)

    ReplyDelete
  7. so cute!!

    http://bysandraazwan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. kalau aku ad 3 tangan aku bagi 3 thumbs up!

    ReplyDelete
  9. semua gedik! yg last cun1 nak ngorat bole? :P

    ReplyDelete
  10. u always cute la amoiiiii! :P

    ReplyDelete
  11. nice to meet u,si sepet
    follow me
    http://sidarapenglipurlara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bingkai merah cam garang n serious x matching ngan warna hijau2(hijau ke?) mata tu.

    Cuba try bingkai hitam, lagi mudah blend.

    ReplyDelete
  13. @~eZmALiZa~

    eh ye ke?
    kembang buntut i baca comment u ni.
    hehehe.
    tengs!

    ReplyDelete
  14. @ARC™

    eh, tak gedik lah.
    klau nak ngorat,
    bg i pinjam topi ajaib u tu..
    hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails