Tuesday, October 19, 2010

"Pakaian Tradisional The Contest"

Elow. Assalamualaikum & salam 1 malaysia. Ececewah aku ni, dah macam pembaca berita lak kan. Hahaha. Tapi kalau betul – betul jadi pembaca berita ok gak. Dah lah company aku sekarang tengah terumbang ambing. *bosan lah penonton semua sebab terpaksa tengok muka pembaca berita yang tak berapa nak siuman. Ngeh ngeh.




Hari ni rasa semangat gila. semangat gila buat blogwalking kat blog orang lain. Tapi harap maaf lah yee, aku tak sempat nak comment. Masa sangat mencemburi aku. Hahaha. Tengah aku syok – syok buat blogwalking, aku terjumpa satu entri yang menarik kat blog tu. Entri dia pasal contest Pakaian Tradisional. Rasa macam terpanggil- panggil lak nak buat entri pasal contest tu walaupun aku tak di tag. Yee la, mana lah taw aku ada rezeki untuk menang contest tu. *tak menang ratu pakaian tradisional kat FMM, menang kat blog pon jadi lah. Hahaha. Tinggi betul angan – angan aku tu.


Okey, jom layan pix aku pakai pakaian tradisional.


Pakaian pertama : baju kurung




Pakaian kedua : kebaya nyonya

 
 
 Pakaian ketiga : cheongsam





Pakaian keempat : han - bok




kelima : kebaya moden.



 
tag : kepada semua yang followers aku.

Kalau korang berminat nak join contest ni, korang kena baca syarat – syarat di bawah ini dulu yee.

  1. Mesti menjadi follower Hafidzah Hafidz
  2. mesti gambar uolss sendiri..hak milik sendirian berhad
  3. Mesti posing baek punye..
  4. Buat entry pasal contest nih
  5. Letak + linkkan banner contest nih kat sidebar
  6. Mesti buat entry tajuk "Pakaian Tradisional The Contest"
  7. linkkan entry post
  8. Tag minimum 2 orang atau lebih



fieza 1


http://hafidzahhafidz.blogspot.com/

muke owner.


Tarikh tutup 27.10.2010..


Hadiah topup RM 60.."ape? guna line prabayar? tak maen la topup2 nih"..hehe..oooo, tu tak de masalah, owner akan tuko nilai topup tadi dalam bentuk wang ringgit, kemudian bank in dalam akaun pemenang contest nih..


Bagus kerana membaca nya. Jom lah join contest ni beramai-ramai. Kita sebagai rakyat Malaysia perlulah sokong contest – contest seperti ini. Kalau bukan kita, siapa lagi. Tak kisah lah apa bangsa, agama dan kaum korang boleh je masuk. Pakaian korang tu pon bukan nya tertakluk untuk kaum korang je, malah korang boleh pakai baju tradisional negara lain. Best kan?? Selamat mencuba. *kalau korang menang, jangan lupa 50% bagi aku. Hahaha. Penat tu aku promot kat korang. Ngeh ngeh.. K lah, aku dah nak chow ni. Daa.. wish me luck yaa! Aja – aja fighting!














 


13 comments:

  1. wahhh

    macam2 jenis baju tradisi dah pakai
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. sume lawa2 liez! gudluck! semoga menang taw taw taw ;)

    ReplyDelete
  3. CEK!!! hehe , syarat semua cukup . suka gambar no 4 dengan no 5 . cun2! btw, macih join contest! >.<

    ReplyDelete
  4. @Ery Farieha


    tak de lah banyak mana.
    sari blm pakai lg laa..

    ReplyDelete
  5. @♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

    asal lak smart?
    bukan cun ke?
    aku bkn nya pakai kot pon.
    hehehe..

    tq!

    ReplyDelete
  6. i tak dapat no acc u..try send dekat my 2nd email yamaguchi.sachi@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. tolg respond ye..fieza nak ur acc untuk bank in kan duit..seelok eloknya cimb..smpi skrg fieza blom dapat maklumat acc u..tolg send cimb account n ur full name pada no nie 0172589529 dalam tempoh 48 jam lagi..thank you~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails