Friday, October 22, 2010

Siti Nurhaliza atau Nurshaliza??


hye semua peminat - peminat ku. siti sayang anda! errr, aku perlu menjadi diri aku sendiri bukan nya jadi Dato' Siti Nurhaliza. hehehe. sebelum aku meneruskan bebelan ku ini, aku rasa korang patut tenok tenung pix di bawah ni betul - betul.




saya bukan Siti Saerah lah.. Saya Amoi Kusut!



okey, dah tenung selama 1 err 1 + 11 jam? kalau dah bagus, kalau belum sila buat sedemikian. hehehe. aku nak beritahu ni, muka orang kat dalam gambar tu siapa?? Siti Nurhalijah? bukan lah. itu bukan Dato Siti Nurhaliza. Nama orang dalam pix kat atas tu ialah NURSHALIZA JUMRI atau lebih di kenali dengan nama LIEZ.  dan aku nak beritahu jugak kat korang yang aku ni hanya lah insan biasa. bukan nya public figure atau anak orang brader atau model dan lain - lain lagi. tapi kenapa masih ramai orang add aku ni kat facebook? padahal aku dah delete dah si mat - mat rempit, mat - mat kutu, mat - mat gila seks, mat - mat gila skodeng dan mat - mat kepoh. aku hanya delete lelaki je, perempuan tidak akan di delete sama sekali. so, don't worry yee. aku suspek dorang - dorang ni semua nak taip siti nurhaliza kat search tapi terkeluar muka aku yang tak berapa iras dengan dato siti. hehehe. cian korang. terjumpa typo dato siti lak. hehehe.








see.. baru tak approve friends 2 hari je dah ada 116 friend request.




btw, aku perlu kan pembantu untuk siasat siapa anda. kalau boleh, time nak add aku tu, korang cakap lah yang korang tu blogger. dengan pantas nya aku approve. eh eh nak dengar cerita tak? semenjak, dua menjak, tiga menjak ni kan, semakin ramai pula blogger dan readers blog Little Amoi Says add aku di facebook. then puji - puji lah cakap best. aku macam tak percaya dan tergamam. tak sangka ada orang minat baca blog kusut aku ni dan selalu suruh aku update blog cepat -cepat. terharu seyh! korang memang the best lah! aku promise, esok aku akan approve korang di mukabuku aku. sekarang ni aku nak tidur dulu. wo heng lei laa. 



akhir kata, saya NURSHALIZA bukan artis dato SITI NURHALIZA tu dan aku tiada kena mengena dengan nya. lepas dah mention macam ni, gerenti tak ramai lagi orang add aku atau tersalah sangka ingat aku ni dato siti lagi. hehehe..



nota tangan : be your self not plastik
xoxo



21 comments:

  1. All my life I had been looking for something, and everywhere I turned someone tried to tell me what it was. I accepted their answers too, though they were often in contradiction and even self-contradictory. I was naïve. I was looking for myself and asking everyone except myself questions which I, and only I, could answer. It took me a long time and much painful boomeranging of my expectations to achieve a realization everyone else appears to have been born with: that I am nobody but myself..u should felt this too right..?<3

    ReplyDelete
  2. org dah famous kot,ramainya nak add setiap hari.

    ReplyDelete
  3. hahaha

    org comel haruslah banyak fren request :D

    ReplyDelete
  4. awak ni cam ye ye ...
    mual gak tengok kekadang ..
    blog ni xde info pape pon kowt...
    nothing - zero , sory t0 say..
    just my idea ...;)

    ReplyDelete
  5. stuju dengan anonymous
    gedik je lebih!

    kekeke

    gedik comel xpe
    =)

    ReplyDelete
  6. biasenya diorang main add je dekat mutual friend tu.lagi2 kalau org tu cute,hahaha.

    btw,background belakang ni kalau static kan lagi best :)

    ReplyDelete
  7. ermm.. x baek mengata org..awak pown bukan bagos sangat..jgn maraa..nnt kena jual..haxhax

    ReplyDelete
  8. @thomas

    sbb saya suka makan famous amous kot.
    sbb tu feymes..
    hahaha..
    tq yee!

    ReplyDelete
  9. @Anonymous

    bukan cam ye ye tapi memang beriye kot..
    hehehe..

    okey kalau mual jgn bukak blog saye yee, nanti awak masuk icu lak sbb mual yang melapau2..

    eh,mana ada tak de info langsung and zero,
    saya banyak bg info taw cuma awak je tak baca entri pasal info and awak baca entri pasal mengedik,sape suruh.

    sorry yee?
    kalau saya tak nak maaf kan cam ne?
    hahaha.

    btw, good comment.
    saya dah lama tak bagi info yang best2.
    asyik buat entri mengedik je.
    lps ni, kalau saya bg info, anda (anonymous) sila comment yee.
    kalau tak, saya tak nak maaf kan sorry awak.
    hahaha.

    ReplyDelete
  10. @joegrimjow

    yela.
    blog ini memang tak sebest blog u..
    waaarrgggghhh! sumpah saedih..
    :(

    i comot je.
    ;p

    ReplyDelete
  11. sabar wak....
    hehehhe...aku pon kene kutuk ngan annonymous...
    kat shoutbox pon kene..hu3
    saba jelah..lagi pon best ape ader annonymous
    bantu naik trafik..lalalala :P


    latest entri:

    Dara Gersang

    ReplyDelete
  12. hahahaha. aku penah ade lebih dari nie.. dua ratus keatas.. yang tukang ignore kan my boyfie haha.. esok tgok2 da kosong pren request haha. syg dia..
    ape2pon siasat tu penting..

    ReplyDelete
  13. hellow.. wow.. nice blog leng uii me~ ^^ <3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails