Friday, August 27, 2010

Menu Berbuka Puasa #1


salam ramadhan al-mubarak semua followers, readers, stalker and silent reader. siapa pon korang dan apa pon niat baik atau buruk korang visit blog aku ni, aku ucap kan terima kasih kerana aku sangat menghargai nya. *apa motif aku bebel cam nak tunjuk bagus je? ade laa. nanti aku cerita di entry yg lai nya.

lokasi aku menaip ni ialah di office tempat kerja aku. sebab aku buat entri ni ialah perut aku ni sedang meraung - raung untuk di isi. hahaha. sabar yee. lagi beberapa jam je. daripada aku tengok gambar ni sorang - sorang lebih baik aku share dengan korang. maybe boleh di buat menu berbuka puasa untuk hari ni.

jangan kompius yee, ini bukan blog mat gebu atau pun blog masakan. hehehehe.. gambar di bawah ini di ambil ketika hari pertama berpuasa.



kuih buah melaka



 

roti perancis. *siapa makan terus speaking france..

 

roti kirai a.k.a roti jala.




ini resepi dari singapore. nama nya beef steak. ini beef steak mamak style. famous jugak laa kat singapore. cuba lah try makan. mesti nak lagi.




price : free sebab mak saya yg buat. oh btw, mak saya singaporean sebab tu dia taw masak makanan ini.


full version.



TAMAT.


nota mulut : jangan ponteng puasa yee :)
selamat berbuka

8 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails