Saturday, June 8, 2013

ENTRI DAN CHEQUE PERTAMA UNTUK TAHUN 2013

Assalamualaikum dan hai semorang. fuuuuhhhyyyoo!!! dah setahun dua bulan tak update blog. memang dah berabuk dan malap gila blog ni. kesian ada, sedih pon ada bila tengok blog sendiri dah macam tak de function. manakala blogger lain gunakan blog ni untuk kerjaya, untuk dapat duit side income dan ramai yang popular di sebabkan blog mereka. aku??? eeerrrmm.. aku blogger picisan yang dah pencen. tapi kan rasa macam nak buat comeback lah. hahaha. baget retis apa nak comeback bagai?? hahaha. apa pendapat korang?? kalau korang rasa aku patut buat update blog, buat entri baru atau musnahkan sahaja blog ini? hiks! kalau ramai yang sokong aku untuk kembali active untuk blog ini aku akan reactive, edit balik blog aku bagi cantik dan jangan malap - malap lagi. 


entri tahun lepas.

act, ape yang buat aku tiba - tiba untuk buat entri ini ialah hari tu aku tengah pokai gila. biasalah kan kehidupan seorang student. classmate aku stalk aku dan tanya aku ni blogger ke? amboi! nak stalk bagai, ingat aku ni pemes sangat ke?? then aku jawab ye dulu aku blogger tapi sekarang dah jadi blogger pencen. hiks! malam tu aku stalk blog sendiri. hahaha. dasar tak tahu malukan. stalk dan baca balik entri lama - lama yang macam nokhorom. tapi ada gak lawak - lawak hambar yang mampu buat aku ketawa sampai nak terkencing. hahaha. time syiok - syiok stalk blog ni ternampak iklan nuffnang. tangan ni pon gatal tekan dan check lah aku punya earning blog. agak terkejut juga lah kan bila check earning ada RM 91.09 walaupun dah setahun tak berblogging. bagai pucuk dicita, ulam mendatang aku pon terus lah click cash. hahaha. thank you nuffnag!!! ni yang buat semangat berblogging.


RM91.09 pon duit jugak gak daripada tak dapat langsung.



 muka orang exited gila dapat RM91.09 daripada nuffnang. hiks!


hari ini saya sign ini blog liezkusut dan saya sangat terharu kerana saya dapat 11 comment dari readers. maksudnya masih ada lagi yang jenguk blog usang ni. time first time sign in blog untuk tahun ni dalam bulan dua macam tu, ada 15 comments. pppeeeeehhhhh!!! tak sangka masih berguna juga info - info dalam blog ini untuk korang. terima kasih kepada semua readers, stalkers, bloggers dan haters yang datang dan baca entri - entri lama berlapok tu.aku check sehari adalah dalam 30 - 60 orang visit blog aku.  insya'allah mungkin aku akan kembali active dalam dunia blogging. hiks! aja- aja fighting liez!! 





7 comments:

  1. Haii cute :) tahniah sbb dapat income dah..keep blogging ye..follow u

    ReplyDelete
  2. Selamat kembali moy.. I pun baru dapat cek rini.. wuhuu

    ReplyDelete
  3. wow..best nyer nuffnang bg duit..nak jugak..sobs..

    ReplyDelete
  4. wah rezeki tu....selamat berblogging kembali.

    ReplyDelete
  5. Wow..bole awak blanje kita icecream potong k.
    tahniah... keepitup gegerl.

    ReplyDelete
  6. I think this is among the most important info for me. And i'm
    glad reading your article. But want to remark on some general
    things, The web site style is ideal, the articles is really excellent
    : D. Good job, cheers

    My blog post ... HDMI 2.0 Receivers 2014

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails