Wednesday, May 12, 2010

ARIFF SHAH usha LITTLE AMOI (part II)



attn : okey, entri kali ini lebih kepada wanita yang sopan dan berkarisma. *cewah ayat! tak nak macam entri yang lepas, lebih ke arah ke gedik kan.





salam. entri hari ini berkaitan dengan entri aku yang lepas iaitu ARIFF SHAH usha LITTLE AMOI. tapi kali ini ialah part two. aku agak malu waktu ini kerana Ariff Shah telah membaca entri tersebut. dan dia telah meletak kan blog url aku di entry nya. dia mengucap kan terima kasih kerana memberikan dia mood untuk update blog ketika itu. tak percaya? baca entri nya di sini . betul kan? aku tak tipu kan.. aku bukan laa penipu untuk mambuat cerita propa untuk popular. kepada ariff ; terima kasih kerana berbuat sebegitu dan comment pix saya di FB.



ada lah hamba allah ini bertanya padaku.. adakah aku minat blog arif kerana owner nya seorang lelaki yang kacak, belajar di russia, blog nya mendapat top ranking dan lain- lain lagi. pada aku, itu hanya laa pakej bagi diri dia. act, aku minat blog.ariff kerana cara penulisan dia sangat menarik, tips-tips yang dia berikan di blog sangat berguna dan boleh di guna pakai.




Ariff shah ada tulis di entri nya bahawa dia tidak popular dan hanya blog ariff yang popular. diri dia di luar dan ketika berblogging adalah berbeza. perkara ini juga sama seperti diri ku. sebab aku kart luar sangat pendiam hingga ada orang cakap aku berlagak. aku juga tidak ramai kawan sebab orang ingat aku ni sombong. yang sebenar nya aku tiada idea atau topik apa yang perlu aku bual kan dengan mereka. tapi kalau kat FB, MS, YM, FORMSPRING & BLOG ada sahaja benda yang ingin di kata kan. kalau korang perasaan, orang yang mempunyai blog ni kebanyak kan nya pendiam dan pemalu bila berhadapan dengan orang ramai. maybe sebab tu laa kita buat blog untuk melepas kan segala isi hati kita kan?



konlusi nya : bloggers tak popular seperti artis ketika di luar. tapi mereka popular di alam maya. setuju tak?



10 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails