Sunday, March 28, 2010

GELAP.

semalam (27hb March, 2010) aku dan family aku tlh memadam lampu rumah kami iaitu dr pukul 8.40 p.m hingga 9.30 p.m krn earth hour. ye aku taw! aku lambat 10 minit utk tutup lampu. tp aku tutup jgk. korang tutup tak? korang sgt rugi. sbb da laa tak nak save budget byr duit elektrik, korang jg tak nak save bumi kita. apee daa!


pix ny last year nyew. harap, korang hindarkan tarikh nye itu. hehehe. tq!
Tapi yg membuat kan aku howt smlm adalah.. blm waktu utk kita tutup lampu, rumah aku dah blackout. bengang betul seyh! drpd pkl 1.30 p.m hingga laa 4.00 p.m. tak cam lama lak tue. 0leh krn aku kebusanan di rumah, maka aku ambil keputusan utk keluar mengambil angin di tasik yg berdekatan dgn rumah aku. aku ajak MR D utk bawa aku lari..0ps!! bawa aku kelauar dr tmn yg panas ini kerana tiada eletrik. dia setuju shj.


muka aku yg tgh h0wt! ke muka beriman krn ada cahaya di muka aku??

MR D mengeluarkan asap dr mulut nye.. ececeh.. awan laa tue. credit to me!! *baju CK yg dia beli hari tue. sempat lg aku promot.
nasib baik tak jumpa ank murid aku kart ditu. kalau tak mak bpk dia tak nak hantar ank mereka di sekolah tadika tempat aku bekerja. *seluar yg LEVIS yg MR D beli kan hari tue. bkn tujuan utk menayang yee!
setelah hari da nak maghrib, maka kami pown mengangkat kaki utk pulang ke rumah.
aku yg kunun berada di TAJ MAHAL!

12 comments:

  1. amoi yg kiut..:) beznye kuar jalan2 cmni...

    ReplyDelete
  2. nazatul : xde laa besh sgt..
    klau shoping besh gak!

    ReplyDelete
  3. meniti senja : 0wh ye kew?
    aq igt aku org yg b;iman td..
    hahaha

    ReplyDelete
  4. pergh sokong earth hour..dengar cite TNB nak saman...sebab ape?tnyer pak cik google..haha

    ReplyDelete
  5. LPP : ye kew?
    akn ku tanye pak cik n mak cik google jap lg..

    ReplyDelete
  6. wan : bkn takat kart brite jewk.
    kart dlm radio, paper n tenet p0wn da heboh..
    ape laa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails