Thursday, March 25, 2010

saya & mereka part 2

El0w. minggu lps kan school holiday, s0 aku tak kerja laa. aku p0wn menghabis kan masa terluang aku dgn hang0ut bersama membew2 dan family. setelah pergi karok & wind0w sh0pping dgn BFF aku, aku p0wn m'ajak my m0m, my sis & MR D aku shopping. dgn tujuan ; nak mengepau. hahaha.



Aku masih ingat lg 1st time MR D keluar dgn mereka (mak & sis ).. time tue dia agak segan. hehehe. kami mkn b'asingan sbb MR D tak b0leh mkn seafood *krn hal jari nya. maka aku & MR D decide utk mkn di pizza hut & mak dan sis mkn di Johnny. tp B4 blk rumah, kami mkn di Secret Recipe. suke sgt2!! sbb suma nya di sp0ns0r. hehehe.


my mom & my sis.




aku & MR D di pizza hut.



sy sygs MR D sbb dya beli kan saya baju di atas ny di Dorothy Perkins.




0leh krn yg pertama berjalan lancar, maka aku p0wn membuat pertemuan ke 2 utk berjalan bersama2 mereka. apb semua nya set. apew lg, sh0pping ah!! lupe nak bg taw k0rang. kali ny kami ber'4 mkn di tempat yg same. tak seperate2 lg. hehehe. mkn di Vivo. aku di sp0ns0ri. hehehe..

mereka wajib blanja aku apb mkn eskrem BR!




aku buat muka kesian sbb nak mereka belanja aku.




yeah2!! akhir nyew MR D beli kan saye ny! ILYSFDM MR D.



muka happy apb da dpt brg yg di kehendaki!





brg aku yg kiri, dia plak yg kanan.



Tgh sibuk2 sh0pping ny, jap lg aku ternampak nabila & iwan tgh buat pr0grame HITS 1. s0,sempat laa ta8 pix dgn d0rang. pdhal mak aku yg beriya nak amik gambar dgn mereka tp tak dpt bb time tue d0arang bz. huhuhu..

two is better than one.


nabila igt camera aku kart sane. pandang sini laa kak nabila!




setelah ape yg aku hajat kan itu dpt. maka kami p0wn blk ke rumah. THE END.


11 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails