Friday, November 25, 2011

Wordless Wednesday #7 : Harimau Di Office

Minggu lepas negara Malaysia memenangi emas dalam sukan bola sepak di Sukan Sea. So, ia telah menjadi trend bila semua gambar / avatar di mana rangkaian sosial dan di semua tempat tidak mengira agama, kaum dan kelas, semua memakai jesi Harimau Muda / Malaysia. Oleh kerana terlalu bersemangat ketika itu, maka aku pon memakai baju bercorak harimau untuk menunjukkan yang aku ni penyokong Malaysia yang ke berapa juta ntah. tidak elok / tidak sopan rasanya kalau memakai jersi ketika hari berkerja itu. kalau time tu sabtu & ahad, memang aku sental je pakai jersi. btw, kenapa aku banyak cakap ni? hari ni bukan Wordless Wednesday  ke? hehehe..

hari ni memang bukan wordless wenesday. ikut suka aku lah nak post entri #ww. bahahaha

2 comments:

  1. meh sini aku cakar-cakar manja rimau kt ko..
    kikiki...

    ape pon tahniah lah harimau muda

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails