Wednesday, May 25, 2011

Beli 1, Percuma 1 Burger McChicken!!!

salamat makan malam semua : ) hari ni aku balik - balik kerja je dapat idea untuk update blog. tapi agak bengang lah juga sebab sudah ada beberapa orang sound aku. salah satu comment mamat tu " i benci pompuan cakap "DIET".Tape post semua pasal makan..itukah name nye diet???" wahai si pengoment, itu namanya diet secara bijak. nanti lepas ni aku kena buat entri berkaitan dengan exercise atau jogging pula laa kan. apa pendapat korang. ramai sangat yang tak puas hati tengok entri aku berkaitan dengan makanan. relax der. hari ni aku nak belanja korang makan burger free.


mudah sahaja caranya. pertama sekali ialah korang tahu apa itu McDonald's. pada yang tak tahu itu sila google yee. kedua, kalau korang rajin silalah like page McDonald's Malaysia . kamon lah! support lah sikit. ketiga pula, print coupon Mcd and then pergilah Mcd yang berdekatan dengan rumah ada.



sila print coupon ini untuk burger free.
Lovin' Mid Month BUY 1, GET 1 FREE McChicken Offer starts YESTERDAY and until today 25 May only! Hurry up guy's! untill 12 am yaa..



jam menunjukkan pukul 10.00 pagi. *krook krrookkk* bunyi perut aku sudah berulang kali berbunyi, namun ku tahan sahaja. tiba - tiba bunyi telefon di tempat ku berbunyi. aku pun mengangkatnya dengan lemah longlai. kunonnya tidak bermaya kerana belum makan. mana tidaknya, semalam aku tidur dalam kelaparan. hehehe. kawan aku ajak makan MCD lunch ni. dia ada banyak coupun Mcd. hehehe.. terbaik laa Datin! macam tahu - tahu je aku memang kaki Mcd.





bunyi jam loceng di tempat kerja, itu menunjukan lunch time. dengan hujan renyai - renyai, kami mempercepatkan langkah untuk sampai ke kereta. tak sampai 2 minit, aku dah susun strategi untuk order makan apa, set medium ke large, nak plus ice cream ke tak. hahaha.what ever! yang penting aku nak terkam McChicken dulu.. tapi agak mengecewakan aku bila, ada orang order makan tak ingat dunia. sampai kena menyusahkan orang yang di belakangnya. sungguh kejam! dah order , nak tambah order lagi. ini membuatkan aku dan kawan - kawan aku menunggu hampir 20 minit. terbaik r! inilah rakyat malaysiakan.


maaf pix ini adalah pix lama, sila ignore mak cik di belakang itu boleh? hahaha..
satu untuk saya!



ni pon untuk saya jugak. tapi ini untuk stock malam. act, beli banyak juga tadi. belanja kakak aku dan abang ipar kau. MR D?? dia nepal. 24 hours kerja. hehehehe. aku ada gak bagi - bagi coupun tu kat member - member aku. syioookkk kan kalau kawan dengan aku. sebab dorang beli 1, aku bagi dorang 1 free. hehehe. cepat - cepat pergi Mcd sekarang. ada lagi 30 minit!!!


saya sudah, anda bila lagi?? *macam iklan lak*

6 comments:

  1. cis.. rugi aku x bw kt blog ko semlm.. tgk.. dah 26hr bln baru aku tau mekdi nak bg zakat.. ah!

    ReplyDelete
  2. hai lil amoi! meyh join contest my secret wish;

    http://networkedblogs.com/ihf2B

    ReplyDelete
  3. wah ini blog seorang lagi amoi yang saya jumpa!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails