Wednesday, May 11, 2011

Mother's Day & 1 Hari Di Singapura


Aniobseyo! ops! tersalah bahasa lak. hehehe. selamat pagi semua! sambil korang breakfast tu, jom skodeng - skodeng blog aku. aku tahu korang semua tahu kan hari ini hari apa. hari ini ialah mother's day. tapi aku pasti korang masih tak tahu nak celebrate dengan mak korang kat mana kan? aku boleh suggest tempat menarik untuk korang pergi satu family untuk celebrate mother's day. before aku beritahu korang kat mana tempat tu, izin kan aku wish happy mother's day kat mak aku yee..


 aku TO :  NORIATI BT KOONDARI,
Omma, Oboi Nal Hamnida!
사랑해! (Saranghae)

okay, beberapa minggu yang lepas aku dan family masuk singapore. eh, ingat raya je ke boleh masuk singapore huh? hahaha. pergi sana pon saja - saja je. act, tak plan pon nak pergi. oleh sebab weekends dah terlalu boring sebab selalu sangat merayau - rayau kat johor je, so tukar angin lah pulak. berbekal kan makanan masing - masing (pot luck) dan kereta yang ada, we'ol pon decide pergi ke EAST COST, singapore. malas nak cakap banyak. *kekeringan idea untuk menulis. jom layan gambar!




asal semua nampak chubby ye? terutamanya aku..


kami fikir kami sweet tapi sebenarnya sweat! hahaha..



sangat tidak seperti perempuan melayu terakhir.

konon main - main air. dalam hari nak buat kuak rentang je. nasib baik tak bawak baju spare. 

menunju puncak.. lalalala.. gigih naik batu tu!
perut dah lapar ni, tapi nak makan mana yee?

tak payah nak bazir duit, makan port luck sudah. makan memang style singapore habis. *memang lah style singapore sebab mak aku dan sedara - maara sepusat spusing semmua dari sana. hehehe


dah puas makan, jom bakar kalori dengan menunggang basikal! 
 
konon nak macam dalam autum in my heart lah tu. hehehe..



 dah penat bakar kalori, kita bersantai - santai di tepi tasik pula yee..



okay, saya dah penat bergambar. jom balik JB.


entri ini adalah untuk hari ahad. tapi disebab kan gastrik yang melampau - lampau, tak sebab nak post entri ini. even hari ibu dah lepas, tapi korang boleh buat setiap hari adalah hari ibu kan? so, tak perlu kan hari untuk happy kan mereka. akhir kata, saya sayang ibu saya!

4 comments:

  1. dik...amoi yg comel...
    skrg loOk chubby sikit...
    ape petua,,,
    ???
    sis msih kurus cm waktu skOol dulu,,,x reti nak nek langsung.....huuuuu

    ReplyDelete
  2. first tyme singgah sini

    hepy bufday tu ur mum :)

    btw, nice blog

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails