Sunday, May 22, 2011

Lambat Kerana Message, koleksi gambar & Video Lucah

selamat hari sabtu. sabtu petang macam ni memang best tido. tapi tak boleh tido pula sebab makan nasi lemak terlalu banyak tadi. *makin bertambahlah lemak - lemak aku. aku tahu korang memang suka tengok aku makan kan? ada sampai meleleh air liur. entri kali ni bukan pasal untuk menambah lemak yee. kalau selalu buat entri pasal makan, tak boleh kerja lah serena redzuan dan maria tengku sabri. #propa.



beberapa hari ini aku sampai kerja mesti lambat. eh, bukan salah aku yee, MR D yang bangun lambat. seksa gila aku nak kejutkan dia bangun pagi. sampai je di tempat kerja, dengan rambut yang kusut masai dan kasut wedges yang tebal bagai nak rak *boleh buat penampar muka orang*, aku pun berlari - lari anak untuk membuat thumb print. sedang aku sibuk - sibuk nak punch card, tiba - tiba bunyi message. aku pun membuka zip seluar beg dan mencari - cari handphone.selongkar punya selongkar tapi tak jumpa. aku mengambil punch card aku, lalu punch ke machine. damn! aku lambat seminit gara - gara mencari handphone. siap lah orang yang text aku pagi - pagi. aku nak text dia malam - malam buta lak. hahaha..


dah lambat pon sempat take picture. ngeh ngeh..



hari sabtu pun kerja banyak. eeerrggghhh! tengah syok - syok menaip, handphone aku berbunyi. nombor tak dikenali. then bila angkat, rupanya orang tu nak cakap pasal kerja. okey, handphone aku dah macam public phone. semua orang call. sampai malam - malam pon ada orang YM tanya pasal kerja. waaaarrggghh. give me some place. sesudah bercakap dengan orang tu, aku teringat kembali akan peristiwa pagi tadi ketika aku datang kerja. aku terus baca text tersebut. sumpah bengang gila! nak tahu aku dapat message apa?




hai korang! hari ini adalah hari terakhir gadis jepun di bukit _______ *apa kejadah ntah*, esok mereka sudah balik. mereka ada pelbagai koleksi gambar dan video 18sx yang pasti membuatkan anda mahu melihatnya lagi. taip on PANAS dan hantarkan ke ______ *no ke neraka*.



hamik kau dua penumbuk ni!



Whayt The Fish Cake laa. aku lambat kerana message lucah tu. jadah aku nak onn benda tu semua. rubbish. nak berniaga dengan cara yang betul laa. ini berniaga tentang sex. dosa ko, ko sendiri tanggung laa. ini nak share dengan orang lain pula. mengajak perkara yang terlarang dan dilarang. eeerrrrggggh! aku cool. so, jangan hantar message onn panas kat aku yee. #okbai.


*ini entri petang semalam.
ngeh ngeh (^___^)

14 comments:

  1. bila nme perempuan, lambat mne pun, busy mne pun mesti nk snap jugak pic. hahaha

    eyh. selalu jgk dpt meset mcm tu. kejadah betul.

    ReplyDelete
  2. haha..bese la tuh..
    slalu gak dpt...
    byk kali plak tuh..bengkak jew tgOk....

    ReplyDelete
  3. entah dari mana je mereka-mereka tu dapat nombor kita kan?dasat betol lah...

    ReplyDelete
  4. lain kali gi keje dulu..dah masuk pejabat baru on handphone

    ReplyDelete
  5. ok..gambar memang banyak

    best tengok gamba je

    ReplyDelete
  6. on cinta ke 32121.

    budak2 melayu jugak buat benda tuh

    ReplyDelete
  7. ehy? pic yang last tuh farahin isham kan?

    korang member ker?

    oppss.. baru tahu. :)

    ReplyDelete
  8. erhhh dah selalu dapat mesej camtu. bengang pun ada kadang2. -__-

    ReplyDelete
  9. edit.. letak je no dia betul2.. biar padan muka diaaaaaa wahahahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails