Monday, May 17, 2010

Little Amoi kena Bebel dengan blogger tegar (BEN ASHAARI) ?


terima kasih ben ashaari kerana follow blog saya!

Salam satu malaysia semua. ececeh. hari ini mood patriotik aku begitu berkobar-kobar sekali. maybe ada kena mengena dengan hari belia dan hari guru yang aku sambut tahun ini. tapi entri kali ini bukan laa pasal perkara tersebut. tapi pasal mamat yang bernama ben affleck. eh silap silap. ben ashaari laa. hehehe. jangan marah yee en ben. okey, tajuk enti kart atas tu cam gempak jek kan. act, aku tak kena bebel pon dengan ben. tapi dia berikan aku idea dan pendapat tentang blog nya. baik kan en ben kita. cuma bila dia da bebel agak panjang lebar juga. hehehe.
cerita nya macam ni, di suatu pagi yang hening. aku sedang beborak dengan dua tiga orang rakan blogger di GENG BLOGGER . dan salah seorang daripada mereka iaitu A. Awang nak beborak dgn ben. tapi ben diam je. maka aku pun buat andaian bahawa ben tengah breakfast waktu itu. tengah dok sedap bercerita pasal ben, tiba-tiba en. ben buzz kita orang. dan dengan baik hati nya ben menjelajah blog kami walaupun kami tidak join untuk jelajah blog. setelah dia menyelongkar blog kami, akhir nya kami beborak di ym pula. tak percaya? tengok pix di bawah tu yee.

betul kan. okey, sila jelez lagi yee. hahaha.

otai blog kita ni, suruh aku buat sikit perubahan kat blog aku.
contohnya seperti

  • letak banner
  • letak sikit je entri kart blog
  • buang benda-benda tak patut di sidebar

*bg newbie, korang boleh ikut cakap ben.

amoi tengah renovate blog. so, apa yang ben cakap tue, amoi akan upgrade dan ubah dari semasa ke semasa. maybe keseluruhan blog ini akan berubah lagi seminggu. so, tunggu yee gaya terbaru blog amoi!

banyak lagi yang kami bual kan. tapi cukup laa sampai sini je aku ceritakan yee. kepada yang sedang jealous dan makan hati, anda boleh laa buat entri tentang jelajah blog versi 4.o .. nanti ben akan jelajah blog ko versi terbaru punya. so,jangan lepas kan peluang yee.

p/s : en ben.. boleh tak amoi buat entri tentang jelajah blog versi 4.o ?

8 comments:

  1. hehehe.. amoi yaaa.. lu sudah buat ku jeles maaa.. hahaha.. xD

    ReplyDelete
  2. mai : entry ini mmg gua saja buat.
    sbb nak bg anak gajah jelez.
    hahaha.

    ReplyDelete
  3. meniti senja : tau tak pe.
    ko pon sama.
    sebab aku dah share info ni kart blog.
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. bspot girl : eh, tak de laa.
    biasa je.
    :)

    ReplyDelete
  5. nak gk ym ngn encik ben ! seyes minat gler ngn blog dy !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails