Wednesday, August 26, 2009

ADA SBB TAK UPDATED BL0G 2

hye. liez kembali semula utk memberi penjelasan ttg mengapa dia sdh lama tak updated bl0g dia. ini adalah part 2. setelah m0tivasi amar,aku ada bengkel menjawab BM pd ke es0k kan nya. olh krn aku dak klaz BM,s0 kita org tak b0leh dikecualikan. tp ada jgk r yg tak dtg. klaz syariah lg r. sikit glew. 3 org jewk yg dtg ke bengkel m'jwb soalan BM ny. yee laa,yg lain sume dah pandai kn.





pada hari jumaat pula ada maniefest0 dak2 l0wer 6 utk MPPU. c0wie guys sbb tk dtg & tak supp0rt k0rang. aku tak dtg sbb aku lebih pentingkan tidur aku laa. aku tiada sebarang diskriminasi p0wn kart k0rang. tak kesah lah BM kew SYARIAH kew PP kew ataw AK. yg ptg k0rang leyh wat kerja. jgn nak kena kutuk, baru buat kerja & pr0gram di jln kn. 0ke! tp kalau BM menang 0key gak. HAHAHA.



pada hari sabtu nya lak, aku & dak2 upper6 yg mengambil subjek sejarah kena dtg sek0lah. sbb ada bengkel menjawab sejarah kart lab c0mputer. 0h krn aku sdh byr RM3.00 & mempunyai inisetif meningkartkan diri,aku pergi jua kesek0lah.



4 comments:

  1. salam...ok la smoga berjaya dalam apa bidang yg diceburi dan exam..rasa mcm theme baru jer blog ni betul tak..

    ReplyDelete
  2. kira ok aa tu ade 3 org dtg...nape sikit sgt?

    xpe2...kite phm liez bz ngn study tu sbb jrg update...tp klau free jgn lupe update ek hehe :)

    ape2 pun, template bru ni cun abisss!!

    ReplyDelete
  3. ZLAN : slm 2 u 2..
    thx yee!!
    yup!
    ini template baru..
    mn taw ny?

    ReplyDelete
  4. sha : hahaha..
    0ke laa plak..
    ntah laa sha,d0wg da pndai k0wt..

    tengs sbb phm..
    0key,ny cuti ad jewk mase nk update..

    ye kew?
    arigat0!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails