Sunday, April 3, 2011

Aku Semakin Ketagih


hi semua. kroh kroh *oh oh perut aku berbunyi. sila hindarkan bunyi tersebut. kawan - kawan.. tolong aku. aku ada masalah sekarang ini. masalah aku ialah aku tengah ketagih ni! okey, aku tahu bunyinya macam sangat berat kan. aku pon tak tahu macam mana aku boleh ketagih dengan benda itu. mak aku pun sampai naik bebel dengan perangai aku yang dok ketagih dengan benda tu. mak cakap badan aku semakin naik nanti. yee, aku tahu. tapi aku memang dah tak boleh tahan sangat. erm, aku dah malas nak berselindung lagi dengan korang, nanti korang mesti akan tahu juga kan. okey, aku sebenar nya ketagih..




Aku Ketagih Crispy Crepe


cium bau dulu before makan. hahaha.










first time aku makan crispy crepe ni time lepak kat KL tahun lepas atau 2 tahun lepas. ramai gila orang beratur panjang - panjang gara - gara nak beli apam versi garing (time tu tak tahu apa kejadah nama makanan ni). bila dah try test sekali, nak berkali - kali. bila balik JB, aku cuba cari crispy crepe ni kat shooping center, kedai delivery, pasar malam dll. tapi hampeh! tak jumpa satu pun. sekarang ini tidak lagi kerana kat JB pon dah ada ok. tu yang sekarang ni asyik ketagih nak beli benda ni je. hehehe.





ngap! boleh jadi duta crispy crepe 2u tak? hahaha



buat masa ni kat JB hanya ada brand crepe 2u je. yang lain - lain brand tak pernah pulak aku nampak. pada yang duduk area JB dan tak pernah makan, korang boleh try makanan ni di cawangan crispy crepe :-
  • shooping centre KSL, johor bahru
  • kip mart, masai (new branch)
  • tesco, seri alam
harga : dari RM 3.00 hingga RM 9.50.

size : agak besar juga, boleh share 2 orang.

Flavour : ada macam - macam flovour. tapi aku paling suka flovour chocolate oreo & chocolate strawbery. kalau mak aku, dia suka flavour chocolate banana. kalau kakak & abang ipar aku suka makan flovour chicken ham mayo & sausage.


selamat mencuba & selamat ketagih!


20 comments:

  1. u mak aih...mmg leh menjadikan anda seperti doraemon, kaw2 nih...

    ReplyDelete
  2. aaa...

    kalau kat Jepun, ni antara benda wajib makan~

    XD

    ReplyDelete
  3. macam hot and roll kan..bendanya sama just brand nya jek lain..pape pon benda ni memang sedap ever after !!

    ReplyDelete
  4. haaaa..sedapnya,,,
    nak gak ...x ley jadik ni..blek nti..akak nk p usha kt tmpat adik amOi bilang tuh..huargghhhh...jdi lapo perut ni... :P

    ReplyDelete
  5. pergh susah nak makan camtu.. sikit punya besau

    ReplyDelete
  6. best gile sebb jb dah ade..b4 this dapt mkn kat melake jep..uhu

    ReplyDelete
  7. hahahahah yeeee mmg sdp crispy creepe ni...
    mcm2 inti dlm 2 kn.....gler la da lame aku xmkn bende ni....last mkn mase raye cina ari 2...huwaaaaaaaaaaaaaa nk blk jb.....

    ReplyDelete
  8. pergh mkn bende mahal2 saje..cane la gua nak 'maintenance' nnt ni hahahaha..

    pertimbangkan balik nk tekel ke tak haha

    ReplyDelete
  9. wohoooooooo
    lepas ke mulut ai ni?

    :P

    ReplyDelete
  10. cc rase ari tuh biase biase jerk..tapi not bad lah..hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails