Monday, July 13, 2009

TAG & AWARD DR KAK C-IDAH

1.Copy badge "2009 Cute Blogger Award"diatas untuk diletakkan
diblog anda.
da siap daa..
2.Link/ceritakan kembali siapa yang menberikan award ini
kepada anda.
kak c-idah g baik hati bg award ny..
3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum
memilih penerima award seterusnya
  • adik,liez,shaliza,sha-sha,liza & am0i ade lah nick name aku
  • baru jewk dpt result mid year exam & MUET
  • birthday aku pd 18/12/90
  • aku se0rang yg TALKACTIVE
  • ramai ingat aku ny s0mb0ng tp bila da kenal,mereka akan cakap aku ny KEP0H lah!!
  • bercita-cita nak masuk u
  • kebanyak kan orang akan ingat aku ny CHINESE
  • suka main game
  • ada masalah utk tidur awal
  • suka kumpul magazines fashi0n jepun & taiwan dan byk k0leksi c0mic

4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan
nama mereka di blog anda
.

aku bg kpd semua f0ll0wer,pembaca bl0g aku & kpd semua yg nak!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails