Monday, June 1, 2009

yes,i'm stalker..

ell0w : )) da lama tak updated bl0g ny..act,aku slalu gak bukak bl0g ny..tp tak buat papew p0wn..0n9 aje..sibuk baca bl0g orang laen..aku jd stalker sekejap..hahaha...aku bkn nya nk jd c0ppy cat plak..juz nak mempelajari drpd org yg da arif dlm bl0g ny..apa yg baik kita perlu ikut dan yg buruk perlu dijauhi...hahaha...da mcm dlm kelas agama lak..byk yg dpt aku pelajari drpd mereka..yela,aku kan baru jewk berjinak2 dlm dunia bl0gging ny..setelah jd stalker ny,baru lah aku tahu yg byk lg perlu aku perbaharui dlm blog aku ny..aku da tahu sekarang apa yg kurang dlm bl0g aku ny..c0nt0h nya seperti,aku menggunakan sh0t f0rm yg terlalu byk sehingga kan orang lain susah utk membaca nya (tp sekarang aku da tak buat lg)hahaha..then,tiada muzik (ia akan membuat orang yg bace bl0g aku menjadi boring),tiada tag yg diberikan kpd aq (waarrgghhh!!!!!! aku nak jgk),tiada jam dan hari,jumlah visitor,ayt yg digunakan terlalu ringkas dan tidak b0mb0stik (krg nya pengetahuan am) dan byk lg lah..insyallah aku akan memperbaharui bl0g aku ny..baru lah menarik kan..

0ke lah,sampai sini jewk yg entry kali ny..aku kesuntukan masa c0z aq perlu mandi sekarang ny..waktu mkn akn tiba..hahahaha..ayat yg aku guna kan terlalu gramatis..terlalu menunjuk2 utk memberitahu pd sume orang yg aku ini budak kelas bahasa melayu..L0L..0ut..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails