Saturday, June 20, 2009

MIL0 ICE PUNYE HAL

M00D : PADAN MUKE K0RANG..


gambar dia atas tak de kaitan dgn tjk entry aku p0wn..saje2 jewk nak letak..0ke,aku nak cerita pasal dal lelaki kelas aku..hal ini belaku s'mlm,hari jumaat bersamaan 19 jun 2009,pada pukul berapa tue aku tak berapa igt..yg aku igt bende ny terjadi time lps rehat..aku tak rehat kart bwh s'mlm..leypark kart dlm klaz c0z syud bwk lap t0p..dia nak buat bl0g..yeah!! (pinjam ayat faizYEAH) aku da berjaya mengajak rkn2 ku utk buat bl0g..antaranya spt syud, ranjay & fadihi..arip c0ming s00n...hahahaha..bajet nyew..berbalik pd cerita asal,aku p0wn ajar lah syud buat apa2 yg patut..then,perut terasa lpr lak..s0,aku decide utk trn bwh g k0perasi uk beli apa2 yg patut asal kan perut aku tak terpekik terl0l0ng..si syud sibuk jewk kirim aku beli air k0tak dia..0leh krn aku se0rang wanita yg "sgt baik",aku p0wn tlg r..then bila aku msk dlm klaz,aku nampak kat0k kart dlm klaz aku..aku tanya dia tak rehat?? dia ckp tak de duit sbb semua duit dia di habiskan pd insan tersayang dia..pelik lak aku..setahu aku mamat ny tak de GF..rupa2 nya m0t0r dia dah!!dia sempat lg s0und aku..dia ckp "liez..k0 jgn mkn byk2,nnt k0 gemuk lg"..then aku jwb "eleyh!!suka hati aku lah!!bkn nya aku beli pakai duit k0!!!"dia diam jewk bila aku ckp cam tue..hahaha..pdn muka!!

tiba2 jewk msk lah mangkuk2 yg senget..msk klaz jewk plessing dgn mil0 ice yg dia baru beli..geram jewk aku teng0k air tue..da lah aku haus time tue..makin lama d0rang makin dekat ke tempat duduk aku..d0rang dtg kart tempat aku & ckp k0 nak tak minum air ny..aku ckp napew??tak nak ke..d0rang srh aku minum..aku tak nak r..geli jewk nak share air dgn k0rang..after that,d0rang g ke arah kat0k dan rasyid..d0rang suruh kat0k minum..tp kat0k teragak2..then kat0k amik air tue..dia nak ikat air tue..tp wht will happens ialah air mil0 tue jat0h bedebuk!!

melepas lah k0rang..act,cerita sebenarnya air tue xde papew p0wn..d0rang saje2 jewk nak wat cam tue..air tue kepunyaan apek kuant0ng,nazirul & amir..d0rang t0ng2 duit,then beli air mil0 ice..hahahaha!!pdn muke!!tue lah asik kena kna orang jewk..


sh0t tgh mengira berapakah luas air mil0 yg terkena pd simen klaz..



dak2 ny jd cleaner krn di mrh 0lh dak p0mpuan klaz aq..

ape yg penting..kerjasama..
muka beriya & bangga krn tlh menjatuhkan air tersebut
FYI,kat0k ny bkn classmate aku,
dia dak klaz syariah!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails