Saturday, October 22, 2011

Burger Quarter Pounder With Cheese hanya RM 6.99

Selamat petang semua : ) Hari ni adalah hari berehat untuk aku kerana hari ini saya ponteng tak kerja. Bestnya dapat cuti dua hari. Hehehe. Bulan ni kat area Johor selalu hujan je. Setahu aku bulan 12 lah yang selalu hujan je. *Harap - harap bulan depan tak hujan* Hujan - Hujan ni memang perut selalu merengek je kan. Bila dah merengek - rengek, tak kan nak di biarkan pula. Kesian lah kat perut kita ni. Oleh kerana tidak mahu mengecewakannya, kita kena lah bagi dia makan. Tapi tak kan hujan - hujan pon nak bedal Frutti Tutti pula. Oleh itu dah beberapa hari ni aku selalu makan burger kat Mcd. 

Yup! I'm a big fan's of MCD. *berharap CEO Mcd membaca entri ini & jadikan aku duta mereka* hahaha. Dengan hanya RM 6.99 aku dapat makan satu set burger di MCD. Harga ni bukan hanya untuk lunch time je, dinner time ke, subuh time ke, atau maghrib time pon tetap harga ni. Murahkan? Nak tahu macam mana aku boleh dapat harga murah? Caranya ialah kenyit mata pada budak yang kerja MCD tu korang print kupon MCD di bawah ini dan tunjukkan kepada budak yang bekerja di counter MCD tu. 


Bagaimana nak dapatkan kupon di atas ini? korang print gambar coupon kat atas ni. Tapi kalau korang ingat aku saja nak buat October Fool kat korang, korang boleh pergi ke website MCD atau ke page MCD dan download gambar tersebut dan print kan nya. Coupon ni valid dari 17 - 25 October 2011. Korang juga boleh print black & white coupon ni. Good info kan? So, bila nak belanja atau tapau kan aku Burger Quarter Pounder With Cheese yee? Hehehe. Enjoy it!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails