Monday, March 28, 2011

CONTEST LALALOVY #3


mood sekarang adalah mood nak join semua contest. hehehe. mana tahu rezeki aku untuk menang. dah lah sekarang tengah pokai. ngeh ngeh.. contest kali ni dari owner blog yang lepas. tapi contest yang ini ialah contest natural.


syarat - syarat contest ni : -

1) Write the title " CONTEST LALALOVY #3 " because there are 4 type of contest. So, it will be easy for me to categorize it.

2) Show me a picture of you . A natural beauty or a picture of you as you just woke up. Gambar baru bangun tidur gitu ! 

3) And tell me what did you do after woke up from sleep. Bagi tips la kan sikit !   

4)    Don’t forget to put the banner and link ke blog Lalalovy and tag 3 blogger.







hahaha. muka busuk je kan.. tapi nampak natural kan. tengok pix tu, aku dengan pyjamas lagi. bangun pagi je terus try scaf rambut yang aku beli malam sebelum ambil gambar. kunon nya nak nampak cute dengan scaf tersebut tapi nampak bucuk lak. hahaha.. ok, aku ada sedikit petua untuk nampak awek muda. aku jarang pon amalkan petua ni sebab selalu terlupa je nak buat. hehehe.


Awet Muda 
- Sejurus bangun pagi,sebelum mandi dan gosok gigi, amalkan petua ini.
- Urutkan wajah anda dgn air dari bawah dagu hingga ke atas dahi diiringi selawat nabi 3 kali.
- Amalkan setiap hari urutan ini.



saya tag semua FOLLOWER saya.. cepat buat!

2 comments:

  1. tak natural le camtu kalau dah bangun siap bleh g pakai skaf rambut lgi.

    Ooooo...1st time dgar petua ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails