Thursday, July 8, 2010

Rahsia Tarzan Pakai Cawat

Suatu hari kat dalam hutan...




Monyet : Tarzan..., kenapa engkau sorang je yang pakai cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke?

Tarzan : Tak ada apalah!

Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut?

Tarzan : Aku kata tak ada..., tak ada lah!




Monyet sungguh rasa tak puas hati dengan jawapan Tarzan. So dia pun ajak kawan-kawan dia ke pondok Tarzan dan mengintai untuk congkel rahsia Tarzan. Seperti biasa, sebelum mandi Tarzan mesti buka cawat dia (itulah satu-satunya cawat yang dia ada). Bila tengok aja keadaan Tarzan yang berbogel tu, monyet-monyet tu pun ketawa dengan berdekah-dekah.




Monyet : Patutlah dia pakai cawat. Rupa-rupanya dia malu sebab ekor dia kat depan

24 comments:

  1. hahahaha! tapi pendek dari monyet kan?

    ReplyDelete
  2. owh...
    ramai lagi kene akai cawat nieh...
    hehehe..
    ;)

    ReplyDelete
  3. hihihi terkantoi lak tarzan niih..
    moral: pastikan mandi pkai cawat wahai en. tarzan

    ReplyDelete
  4. hahahaha..
    tak senonoh tol..
    >>____<<

    ReplyDelete
  5. hehe...kalau eko kat blakang xpyah pakai cawat la kire ea..kurang malu sikit kot

    ReplyDelete
  6. lol.. the monkeys dont have "tail" in front? =P

    ReplyDelete
  7. naz : ntah laa..
    xpenah tgk plak..
    hahaha

    ReplyDelete
  8. naz : ntah laa..
    xpenah tgk plak..
    hahaha

    ReplyDelete
  9. timhar : untuk en tarzan je enk?
    utk orang lain xde ke?
    hehehe

    ReplyDelete
  10. botak : tu laa pasal..
    sapa lah buat entri ni..

    ReplyDelete
  11. kenwooi : lol..
    hahaha..
    they didn't have that..
    thats why they currious..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails