Tuesday, April 20, 2010

superWOMAN!

assalamualaikum w.b.t and good evening to all my readers / followers. today, i want to talk about.. eh,eh. tersalah tempat lak! cam nak debat lak aku ny. entry kali ni tiada kena mengena dgn intro di atas. aku saja jewk test bakat td. hahaha. entry aku kali ini tentang orang yg paling aku sayang sekali di dunia ni. nak taw siapa? tgk laa pix di bawah yee!



pasti anda tertanya-tanya dan kebingunggan,siapakah wanita di atas ini. dan maybe ada yg membuat andaian wanita ini adalah model utk company vinci atau model katalog utk bag serta kasut. OH TIDAK! andaian anda meleset sama sekali. krn dia bkn lah spt di atas. wanita ini ialah emak saya! muka dia sama kan dgn saya!! hehehe.

semalam iaitu 20hb april,2010 adalah bithday dia yg ke 49 tahun. yee, da tua kan. but age is a number laa. huhuhu. HAPPY BITHDAY MAK!! orang doa kan mak, semoga pjg umur, di murahkan rezeki, sihat tubuh bdn dan kesihatan, berbahagia selalu, byk2 bersabar dgn perangai kami, jangan byk beleter and all p0sitive things.. sorry sbb tak celebrate birhday mak semalam. tp we'ol akan celebrate birthday mak weekend ny yee! semalam semua orang kerja. so, tak ckp laa nak spend time nanti.





HAPPY BIRTHDAY NORIATI BINTI KOONDARI. WE LOVE YOU SO FUCK DAMN MUCH LAA!!!


Happy birthday, Mom!
I hope everyone can see,
What a great mom you’ve always been,
And how much you mean to me.

I always think about you,
In times both good and bad,
For the things you taught are with me,
In happy times and sad.

On your birthday I wish you joy,
Just like you pass around.
May all your good times multiply,
And happiness abound.

8 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails